REMOR 2006 III MOSTRA DE MÚSICA EXPERIMENTAL DE GIRONA

ANNA BAHÍ EXPOSA UN MONTATGE FOTOGRÀFIC EN EL FESTIVAL DE MÚSIQUES EXPERIMENTALS "REMOR '06"
 Revista BonArt pag. 67 num.81 Juliol 2006

















 
CATALÀ
Amb un projecte barreja de vídeo, àudio i fotografia Anna Bahí (1972) ha estat convidada a instal.lar en l'ingrés del reconegut festival sonor "Remor" a Girona un original i provocatiu muntatge audiovisual titulat Dualitat 2006, on juga amb imatges de fraccions corporals i sons. Anna Bahí disposa ja d'una àmplia formació tant a nivell nacional com internacional, ja que després d'haver estudiat disseny gràfic a l'escola Eina de Barcelona (on va realitzar el curs de fotografia amb Manel Esclusa) va iniciar un periple per les ciutats italianes de Milano i Florència, on va fer cursos a l'Institut Europeu di Design de Milà, a part de nombroses exposicions i col.laboracions en diferents llocs de la geografia italiana.




Fragments de video



ESPAÑOL 
Con un proyecto mezcla de vídeo, audio y fotografía Anna Bahí (1972) ha sido invitada a instalar en el ingreso del reconocido festival sonoro "Remor" en Girona un original y provocativo montaje audiovisual titulado Dualidad 2006, donde juega con imágenes de fracciones corporales y sonidos. Anna Bahí dispone ya de una amplia formación tanto a escala nacional como internacional, ya que después de haber estudiado diseño gráfico a la escuela Eina de Barcelona (en la que realizó el curso de fotografía con Manel Esclusa) inició un periplo por las ciudades italianas de Milano y Florencia, donde hizo cursos en el Instituto Europeo di Design de Milano, aparte de numerosas exposiciones y colaboraciones en distintos lugares de la geografía italiana.


"Quisiéramos llegar a tocar, aunque solo fuese acariciar por un instante la idea de calar en el interior del alma humana. No hay ninguna intención de expresar deseos ocultos o sombríos sentimientos, no. En este rostro cambiante existe una esencia, una alma, un bullicio que se ve y se oye a través de las imperfecciones de las imágenes y el sonido de nuestro más profundo interior" AnnaBahí